Файл:Quake Vertex Pruning Preprocessor.PNG
Quake_Vertex_Pruning_Preprocessor.PNG (378 × 484 пкс, размер файла: 15 КБ, MIME-тип: image/png)
Описание
Описание | This is a demonstration of how Quake was able to do real-time 3D rendering on a 50-75 MHz Pentium PC. The secret is that the map data is preprocessed to find polygons outside the map that the player will never see. Those hidden polygons are stripped away, to reduce the amount of rendering work to be done when the game is in progress. Created in Microsoft Word 2000 and saved as a PNG using Windows XP Paint. Created by Dale Mahalko, Gilman, WI, USA |
---|---|
Источник | http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Quake_Vertex_Pruning_Preprocessor.PNG |
Время создания | date of transfer from en.wiki to commons: October 6, 2008 |
Автор или правообладатель | original author of image: DMahalko(http://en.wikipedia.org/wiki/User:DMahalko) — Лицензия: CC BY-SA 3.0 (Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0) http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/ |
Другие версии файла | — |
Источник файла — сайт Wikimedia Commons, куда он был загружен под одной из свободных лицензий ( https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Quake_Vertex_Pruning_Preprocessor.PNG ). Авторов, работавших над этим файлом см. в истории файла: https://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=File:Quake_Vertex_Pruning_Preprocessor.PNG&action=history
В общем случае в статьях энциклопедии Руниверсалис файлы используются в соответствии со статьёй 1274 Гражданского кодекса Российской Федерации.
История файла
Нажмите на дату/время, чтобы увидеть версию файла от того времени.
Дата/время | Миниатюра | Размеры | Участник | Примечание | |
---|---|---|---|---|---|
текущий | 03:10, 24 ноября 2023 | 378 × 484 (15 КБ) | Я, робот (обсуждение | вклад) | == Описание == {{Изображение | описание = This is a demonstration of how Quake was able to do real-time 3D rendering on a 50-75 MHz Pentium PC. The secret is that the map data is preprocessed to find polygons outside the map that the player will never see. Those hidden polygons are stripped away, to reduce the amount of rendering work to be done when the game is in progress. Created in Microsoft Word 2000 and saved as a PNG using Windows XP Paint. Created by Dale Mahalko, Gilman, WI, USA | и... |
Вы не можете перезаписать этот файл.
Использование файла
Следующий файл является дубликатом этого файла (подробности):
- Файл:Quake Vertex Pruning Preprocessor.PNG из на Викискладе
Следующая страница использует этот файл: